לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

משלוח מגש פירות בקירור תעשייתי

מחפשים מתנה מקורית ומלהיבה ליום הולדת, כהפתעה לבני הזוג, כמתנה לבוס האהוב או לכל מטרה אחרת? מחפשים מגשי אירוח מקוריים ובעיקר בריאים ואיכותיים, עם טעמים מלהיבים ובעיצוב מדליק וטבעי? ובכן, כדאי לכם להזמין משלוח מגש פירות מחברת מובילה שמתמחה בכך, ומובטחת לכם חוויה מדהימה, חגיגה של טעמים ושפע בריאות והנאה. מגשי פירות מתאימים לכל סוגי האירועים, משפחתיים ועסקיים כאחד. ניתן להזמין אותם לאירועים כמו חתונות או מסיבות יום הולדת, לכנסים מקצועיים ולמעשה, לכל אירוע בכל סדר גודל, ולאורך כל ימות השנה.

אילו אפשרויות קיימות?

כדי לבחור משלוח מגש פירות כדאי לגלוש לאתר של החברה המציעה מגוון מגשי אירוח עמוסים בשלל פירות טריים, ביניהם גם פירות אקזוטיים נפלאים ועשירים בטעמים, כמו אננס, מנגו, פסיפלורה, קוקוס, קרמבולה ועוד. כמו כן, ניתן להזמין משלוחים של מגשי אירוח עם שילוב מקורי בין פירות טריים לפירות יבשים באיכות גבוהה.

מגשי האירוע מגיעים בעיצובים מרהיבים ואלגנטיים, ניתן לבחור מגשי פירות המגיעים על צלחת יפה ומרשימה או בסלסלות מעוצבות. יש לזכור כי הפירות המוגשים על מגש הפירות משתנים בהתאם לעונה בשנה, למעט פירות יבשים, כמובן, אותם ניתן להשיג לאורך כל ימות השנה.

מתנה מקורית או מגש אירוח

מגש פירות אפשר לתת כמתנה מקורית ובריאה ליולדת, ליום הולדת של חברה טובה, לבוס בעבודה המקפיד על גזרתו ועל אורח חיים בריא, ואפשר להזמין מגשי פירות על מנת לכבד את הקולגות בעבודה לרגל הולדת ילד או לכל סיבה מרגשת אחרת. כמו כן, מגשי אירוח עם פירות טריים ויבשים הם פתרון מצוין לכיבוד בישיבות ובכנסים מקצועיים, באירועים מיוחדים כמו הרמת כוסית, השקת מוצר, ימי כיף וגיבוש ועוד.

בנוסף, ניתן להזמין משלוח מגש אירוח לבית כדי להפתיע חברים וקרובי משפחה העומדים להגיע לארוחה או כדי לחגוג יחד אירוע מסוים כמו יום הולדת, סיום תואר, קידום בעבודה או לציון כל מאורע חשוב אחר. יש מגוון אפשרויות וניתן להזמין את המשלוח מספר ימים לפני האירוע. את המשלוח מקבלים ביום האירוע, וניתן לצנן את הפירות במקרר עד שהאורחים יגיעו.

מאמרים נוספים

Call Now Button