לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

איך לבחור מקרר תעשייתי בצורה נכונה ?

אין ספק כי מקרר הוא אחד ממוצרי הבסיס של כל בית, הוא מאחסן ושומר על טריות המזון שאנו אוכלים ולפיכך ישנה חשיבות רבה לאיכות המקרר. החשיבות כפולה ומכופלת כאשר מדובר במקרר המאחסן מזון עבור לקהל צרכנים גדול הרוכש את המוצרים בתשלום. כך כשבין אם אנחנו חנות מזון, אולם אירועים או מפעל תעשייתי, יש לנו אחריות גדולה כלפי הלקוחות שלנו, כך שטרם רכישת המקרר לעסק מומלץ לבחור מקרר איכותי שידאג לשרת את העסק ואת קהל הצרכנים שלנו בצורה הטובה ביותר.

כנס כעת לקטלוג על מקרר תעשייתי

אילו משתנים צריכים לבדוק לפני קניית המקרר?

ראשית כל, חשוב לרכוש מקרר תעשייתי מחברה אמינה ומקצועית. רכישה מחברה נותנת לנו רשת בטחון, אנו יודעים שיש לנו "אמא ואבא" מאחורי המוצר ובמידה ויהיו תקלות בדרך החברה תספק ייעוץ ותמיכה. החברות המקצועיות מכירות את התחום יותר לעומק ויכולות לסייע להתאים לכם בצורה טובה יותר את המקרר העונה לצרכים של כל עסק. הותק והלמידה של התחום גם מאפשר לחברה לדעת אילו הם היצרנים הטובים ביותר בתחום המספקים מוצרים איכותיים ועמידים יותר ולעבוד עמם.

שנית, מומלץ את טיב המקרר על פי המפרט של היצרן. מקרר איכותי כולל מערכת שליטה ובקרר ומספק אפשרויות ויסות קור ברמות שונות ובעוצמות שונות. העוצמה חשובה במיוחד למזג האוויר הישראלי, הידוע באופיו החם ברוב ימות השנה. מקרר בעל עוצמה לא מספקת, עשוי לקרוס תחת העומס בימים הלוהטים של הקיץ, ימים שבהם גם לרוב מגיע קהל רב יותר וזה מגביר עוד יותר את השימוש במקרר.

מעבר לעוצמה חשוב לבדוק את מידת האחריות על המקרר כשאחריות גדולה יותר מעידה על מקרר איכותי ועמיד יותר. נתון נוסף שיש לבחון ועליו גם ממליץ משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים הוא מדד יעילות באנרגיה, כשהאות "A" מעידה על דרגת היעילות הגבוהה ביותר והדבר מתבטא בצריכת חשמל פחותה יותר וכך אנו חוסכים יותר כסף לעסק שלנו.

משתנים נוספים שיש לבחון בטרם קניית המקרר בציוד למטבח תעשייתי הם איכות החומר, כשלרוב מקררים העשויים מהחומר החזק והעמיד של הנירוסטה מספקים את העבודה. מעבר לכך יש להתאים את המקרר לצרכים האישיים של העסק – אם זה לאופי העסק ולסוג המוצרים אותם הוא צריך לאחסן במקרר, אם זה לגודל העסק, אם מדובר במקרר תצוגה חשוב להקפיד יותר על העיצוב על מנת למשוך את קהל הלקוחות.

טופ-קור מספקת מגוון רחב של מקררים תעשייתים לעסק, המותאמים לכל עסק ולכל מטרה. בין המקררים שלנו ניתן למצוא: מקררי תצוגה - מקרר מעדניה, מקרר חלביה, חדר קירור ומחסני קירור. המקררים שלנו עומדים בשורה הראשונה של המקררים בעולם, מתוך מטרה להעניק לכלל לקוחותינו את המוצרים הטובים ביותר העומדים בחזית הטכנולוגית כיום.

מאמרים נוספים

Call Now Button