לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

מדוע חשוב העיצוב של מקרר תצוגה לחוויית הרכישה של הלקוח

מקררי תצוגה הם חובה בבתי עסק רבים, בוודאי אם מדובר בבית עסק מתחום המזון והמשקאות, שם יש חשיבות לתצוגה אסתטית של המוצרים, אבל לא רק. גם בבתי מרקחת אפשר למצוא מוצרים שדורשים קירור, וגם בחנויות פרחים - שם חייבים לשמור את הפרחים בטמפרטורה מסוימת כדי שיישארו רעננים. מקרר תצוגה שמעוצב בצורה יפה, נוחה וחכמה, יכול לא רק לשדרג את הנראות של העסק, אלא גם להעלות את המכירות. אז איך זה עובד?

לראות את ההיצע

הדבר הראשון שחשוב לזכור לגבי מקררי תצוגה, הוא שיש להם מטרה עיקרית נוספת מעבר לקירור של המוצרים: להציג אותם בצורה יפה לעיני הלקוחות, ולעודד אותם לקחת את הזמן ולהתרשם מהמגוון שיש לבית העסק להציע. מקרר תצוגה לעוגות שמסודר בצורה יפה ומושכת את העין, או מקרר תצוגה לשתיה שמציג לראווה מגוון מפתה של משקאות, יהפכו את חוויית הקנייה של הלקוחות לנעימה יותר.
כשבוחרים מקרר תצוגה ישר שמים לב לשדרוג עיצוב חנות, במיוחד אם מדובר על מקרר תצוגה דלפקי, כדאי ללכת על מקרר עם שטח מזוגג גדול, שיאפשר לראות את תכולת המקרר בקלות. המדפים צריכים להיות גלויים לעין, וכשמסדרים את המוצרים עליהם, כדאי לוודא שהם לא מסתירים אחד את השני. כך נוצרת תחושה של שפע ומגוון, שעושה ללקוחות חשק לפתוח את המקרר ולרכוש מוצר.

מקרר תצוגה

להגיע למוצרים בלי מאמץ

פתיחה של מקרר בבית עסק תמיד כרוכה בחשיפה מסוימת לקור. זה נשמע כמו עניין של מה בכך, אבל מדובר בחוויה שהיא לא תמיד נעימה, בוודאי אם המקרר מעוצב בצורה לא יעילה, שמחייבת את הלקוח לבלות זמן רב מול הדלת הפתוחה בניסיון להגיע למוצר המבוקש. גם אם באופן לא מודע, כולנו שוקלים האם שווה לנו לפתוח את המקרר כדי להגיע למוצר מסוים. אם המקרר מעוצב בצורה שאינה מפתה מספיק או שדורשת מאיתנו מאמץ - יכול להיות שפשוט נוותר מראש.
אם הלקוח צריך להתאמץ כדי להוציא פחית ממקרר תצוגה לשתייה, כי המקרר לא נגיש מספיק, חוויית הקנייה שלו תיפגע. זה לא מספיק שהגישה למקרר תהיה פשוטה בפועל, כאשר כבר מחליטים לקנות: הגישה צריכה להיראות פשוטה גם כאשר דלת המקרר סגורה.

פתיחה קלה

בחלק מרשתות השיווק יש כיום מקררים שלא דורשים בכלל פתיחה של דלת, מה שהופך את הגישה אליהם לנוחה במיוחד. במקרים כאלה, מה שחשוב לשים לב אליו הוא הסידור של המוצרים בתוך המקרר, והגובה שלהם ביחס ללקוחות. כדאי לוודא שהלקוחות לא צריכים להתכופף יותר מדי, או לנבור עמוק מדי במקרר כדי להגיע למוצרים שהם רוצים.
במקררים שכוללים דלת, חשוב שהדלת תהיה ניתנת לפתיחה בקלות, ושיהיה ברור מאיזה צד פותחים אותה, כדי למנוע בלבול ותסכולים. בנוסף, כדאי להשקיע בדלת שנסגרת בעצמה ברגע שעוזבים אותה, כדי ליצור חוויית קנייה מוצלחת יותר, וגם כדי לשמור על המוצרים במקרה שהלקוח שכח לסגור את הדלת.

מאמרים נוספים

Call Now Button