לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

השקעה שווה לטווח הארוך של מקפיא תעשייתי

מקפיא תעשייתי עובד על אותם עקרונות כמו המקפיא הביתי, רק שהוא עוצמתי ומשוכלל יותר. כל בית עסק ומפעל בתחום המזון שמכבד את עצמו משתמש במקפיא תעשייתי איכותי, באמצעותו מובטח לנו אחסון והקפאה ברמה הגבוהה ביותר, כך שהמוצרים נשמרים טריים מאוד לאחר ההפשרה.

לחץ לצפייה בקטלוג בנושא מקפיאים תעשייתיים

הקפאה אופטימלית למגוון מוצרים

באמצעות מקפיא תעשייתי ניתן לשמר את כל מוצרי המזון הדורשים קירור, כגון: בשרים, דגים, גלידות ועוד. שימושים נוספים של המקפיא תעשייתי הם בעיקר בתחום הרפואי לשם העברת ציוד רפואי וטכנולוגי המחייב שימור בתנאי קירור. הקפאה של מוצרים במקפיא תעשייתי איכותי תשמר את המזון בצורה הטובה ביותר ותאריך את חיי המדף של המוצר. מה גם שהקפאה איכותית שומרת על טריות המזון, כך שהלקוחות נהנים ממזון טרי ובעל איכות מעולה.

מקפיא תעשייתי

מקפיא עם מגוון פתרונות אחסון

דבר נוסף המבדיל את המקפיא התעשייתי למקרר סטנדרטי הוא שטחו הרב ופתרונות האחסון השונים שהוא מספק. הוא נועד לאחסן כמות גדולה של מזון, כך שהוא מהווה פתרון אידיאלי לכל בית עסק המספק שירותי מזון ללקוחות רבים. בנוסף, המקפיאים מעוצבים בטכנולוגיות מתקדמות ובצורות שונות המספקות פתרונות אחסון חכמים. ישנם מקררים עומדים ומקררים שוכבים, המאפשרים לכם לבחור את המקפיא המתאים לשטח המקום המיועד.

המקפיאים התעשייתיים של היום מגיעים עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר המאפשרת קירור עוצמתי ומהיר וכן שלל פונקציות אותם עליהם ניתן לשלוט באמצעות לוח הבקרה של המקפיא וכך לווסת את הטמפרטורה לפי הצורך.

קל לתחזוקה וניקוי

כל העוסקים בתחום המזון ודאי יודעים כי העבודה לא מסתכמת בשימור והקפאת המזון אלא גם בתחזוק וניקוי של המקפיא. המקפיאים עשויים לרוב מנירוסטה המבטיחה את עמידות המקפיא לאורך זמן, הוא אינו נוטה להתלכלך ולהתקלקל ותעיד על כך אחריות ארוכת טווח. כמו כן, המקפיאים ניתנים להזזה קלה ממקום למקום, כך שניתן לנקותו בקלות.

השקעה כדאית לטווח ארוך

קנייה של מקפיא תעשייתי היא השקעה חד פעמית לטווח ארוך. מדובר במוצר שנועד לשימוש זמן רב כך שאין כאן מקום להתפשר על מוצר בינוני, בחירה לא נכונה של מקפיא עלולה לסכן את בעל העסק במידה ויתקלקל – הן בזבוז של מוצרים שילכו לאיבוד והן כסיכון של הלקוחות העלולים להיפגע עקב שימוש במוצר קלוקל. לכן, מומלץ מאוד לעשות בדיקה מקיפה לפני קניית המקפיא ולבחור במקפיא איכותי מחברה המוכרת אשר יענה על הצרכים שלכם לטווח הרחוק.

חברת טופ קור מציעה מגוון רחב של מקפיאים תעשייתיים המיוצרים ע"י היצרניות המובילות בענף הקירור, כמו כן אנו מציעים למכירה חדרי קירור והקפאה איכותי המיועד לאחסון גדול יותר של מוצרים.

מאמרים נוספים

Call Now Button