לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

ציוד קירור במסעדות ומטבחים מוסדיים

מטבחים של מסעדות ומטבחים מוסדיים המשרתים כמות גדולה של אנשים הם מטבחים בהם נעשית פעילות רבה, עובדים לא מעט אנשי צוות וכמות וסוגי חומרי הגלם עימם עובדים היא גדולה. לכן, תכנון מטבחים מוסדיים או תכנון מטבח למסעדה צריך להתבצע באופן קפדני ויסודי תוך מתן תשומת לב להיבטים שונים בעבודת המטבח. אחד ההיבטים היא מתן פתרונות מצוינים לשמירה מיטבית על חומרי הגלם באמצעות קירור איכותי.

מה יש לקחת בחשבון בקירור במטבח התעשייתי?

קירור תעשייתי שונה מקירור ביתי. תכנון קירור במטבח תעשייתי שיכול להיות מטבח מסעדה, מפעל או ארגון גדול צריך להתאים לסוג המטבח, גודלו, כמות האנשים אותו משרת המטבח וחומרי הגלם איתם הוא עובד. המקום שתופסים אזורי הקירור יכולים להיות גדולים ותנאי הקירור משתנים בהתאם לסוג חומרי הגלם. במטבחים אלה במיוחד רכישת ציוד לא מתאים יכולה לעלות בכמות מזון וחומרי גלם גדולה שנזרקת לפח, בבזבוז גדול של חשמל וגם בעבודה נוחה פחות לאנשי המטבח. לכן, יש להקפיד מאוד על רכישת הציוד המתאים ביותר גם אם ההשקעה הראשונית תהיה גדולה יותר

  • מקררים: מקררים תעשייתיים הם ציוד מרכזי במטבחים. יש לרכוש כמות מספקת של מקררים בגדלים מתאימים. המקררים צריכים להיות מרווחים כך שהאחסון וגם הוצאת המוצרים מתוכם יהיו נוחים. חשוב לקנות מקרר עם יעילות אנרגיה גבוהה שתמנע בזבוז חשמל והרבה מאוד כסף. יש להקפיד שהמקררים יהיו בטמפרטורות מתאימות כדי לשמור על טריות המזון. אם מדובר על מקום בו מקררים נמצאים גם בפרונט ועומדים לרשות הלקוחות יש לבחור מעדניות תצוגה שיהיו מתאימות גם מההיבט הפרקטי של קירור יעיל וגם מההיבט האסתטי.
  • מקפיאים: אם מקררים הם הכלי לשמירת מזון וחומרי גלם לטווח הקצר, מקפיאים תעשייתיים איכותיים הם הכלי לשמירתם לטווח הארוך ולכן הם קריטיים במסעדות ומטבחים גדולים אחרים. גם כאן חשוב לבחור מקפיאים באיכות מעולה, בעלי יעילות אנרגיה גבוהה כך שימנעו בזבוז אנרגיה והוצאות מיותרות. כדאי לרכוש חדרי הקפאה מרווחים ונוחים לאגירת מוצרים לאורך זמן ולכניסה של אנשי צוות אל המקום.
  • שמירה על המקררים והמקפיאים: בעבודה עם מקררים ומקפיאים תעשייתיים חשובה לא רק רכישה חכמה אלא גם היכרות מעולה עם המוצר, היכרות של כל האופציות לשמירה על המוצרים בתנאים הטובים ביותר. לשם כך נדרשת גם תחזוקה של המכשירים, ניקוי שלהם מדי תקופה ועבודה נכונה של אנשי הצוות שצריכים לעבור הדרכה. כאשר אלה מקררים הנמצאים בפרונט ומוצגים ללקוחות חשובה מאוד שמירה על סדר בתוך המקרר או המקפיא וגישה עיצובית.

לסיכום

ציוד קירור במטבחים ומסעדות הוא ציוד בסיסי שאי אפשר בלעדיו. חשוב לבצע את הרכישות של ציוד חשוב זה מחברה מומחית בתחום שתוכל לסייע בהתאמת הציוד הטוב ביותר לצרכי המקום הן מבחינה פרקטית והן מבחינה אסתטית ועיצובית.

מאמרים נוספים

Call Now Button