לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

טיפים חשובים על חדר הקפאה

חשיבות הקירור התעשייתי ידועה וברורה לכל: הקירור נועד לשמר מוצרים בטמפרטורה מסוימת על מנת לשמור על טריות ואיכות המוצר המאוחסן. קירור לקוי שאינו עומד בתקנים עלול לפגו באיכות המוצר ולסכן את בריאותם של הצרכנים. לכן, חשוב מאוד להקפיד על איכות מוצרי הקירור התעשייתי. אחת ממערכות הקירור הנפוצות בענפי המסחר והתעשייה הן חדרי הקפאה בעלי נפח אחסון גדול כך שניתן לאחסן בהם מוצרים רבים.

לצפייה בקטלוג חדרי קירור באתר

חדרים אלה הם פופולריים מאוד בתעשיות השונות: אם אלו תעשיות מזון הזקוקות לאחסון רב של מוצרי מזון כמו בשר או קירור עונתי של ירקות ופירות. ישנם ענפים נוספים שמשתמשים בחדרים אלה: מפעלי כימיקלים המאחסנים חומרים כימיים mobile casino שונים אותם יש לאחסן בקירור, ענף הרפואה הנדרש לאחסן תרופות ומפעלים תעשייתיים המייצרים מוצרים שונים הנדרשים לקירור.

חדר קירור

היכן קונים חדר הקפאה?

חדר הקפאה ניתן לרכוש המספקות מוצרי קירור תעשייתי. ההמלצה היא לקנות חדר הקפאה חדש על מנת להבטיח את איכות המוצר. חדרי הקפאה ישנם מגיעים עם טכנולוגיות מיושנות, כך שיעילות הקירור פחותה בהרבה מחדרי ההקפאה החדשים. לא מדובר כאן רק במוצר חדש, אלא במוצר מתקדם הרבה יותר: עוצמת הקירור גדולה יותר והטמפרטורה יציבה יותר, ישנו חסכון גדול יותר באנרגיה, ישנה מערכת שליטה ובקרה מתקדמת המאפשר שליטה מוחלטת על הקירור בהתאמה אישית, העמידות יותר ועוד מגוון תכונות ההופכות את החדרים החדשים ל"סוס עבודה" אשר שועט קדימה ומותיר הרחק מאחור את חדרי ההקפאה המיושנים.

חדר הקפאה בטופ-קור

חדר ההקפאה בטופ קור מיוצרים על ידי יצרניות מערכות הקירור המובילות בעולם. אנו מייבאים רק מוצרים איכותיים על מנת לספק ללקוחתנו את המוצר הטוב ביותר. אנו נתאים לכם את חדר ההקפאה המתאים ביותר לצרכים של העסק שלכם ונתקין אותו בעזרת הצוות המיומן שלנו.

מאמרים נוספים

Call Now Button