לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

טיפים לפני הקנייה של מקרר ויטרינה מעדניה

אחד הדברים הבסיסיים והחשובים בענף המזון הוא אפסון איכותי של מוצרי מזון הדורשים קירור. מקרר מעדניה זהו אמצעי קירור בסיסי הנמצא בשימוש בכל רשתות המזון, כשכיום הוא משמש כאמצעי לנראות ושיווק העסק לא פחות משימושו כמקום קירור ואחסון.

לחץ לצפייה בקטלוג מקרר ויטרינה

טכנולוגיה מתקדמת

עם ההתפתחות הטכנולוגית שוכלל מקרר המעדניה, הכולל כיום אמצעי מחשוב ובקרה מתקדמים מרובי פונקציות המאפשרים אפסון וקירור אופטימלי. הפונקציות כוללות ויסות אחיד של הטמפרטורה, בקרה על אופן זרימת האוויר, שליטה באדים ועוד. כמו כן, המקררים החדשים מגיעים עם מנוע חיצוני הפועל בצורה שקטה שאינה מפריעה לחוויית הקנייה של הלקוחות.

[caption id="attachment_2896" align="aligncenter" width="444"]מקרר מעדניה תוצרת costan, איטליה מקרר מעדניה תוצרת costan, איטליה[/caption]

עיצוב וגודל

המקררים מגיעים בגדלים שונים, כך שהם יכולים להתאים לבתי עסק גדולים וקטנים כאחד. הם בנויים בצורה המאפשרת אחסון יעיל וחכם, כך שבעל העסק יכול לסדר בנקל את המעדניה בבית העסק. מעבר לגדלים המעדניות מגיעות בעיצובים שונים ומלאים בסטייל, כך שהלקוח אינו יכול לפספס את המעדניה והמראה המסוגנן עשוי לעודד אותו לבצע קנייה ולשפר את חווית השירות והקנייה.

איכות וביצועים ברמה הגבוהה ביותר

רוב המעדניות עשויות מנירוסטה, מקרר תצוגה דלפקי עשוי גם מנירוסטה, הידוע כחומר עמיד ביותר השומר על צבעו ומונע חלודה. כמו כן, ניתן לנקות אותו בקלות, כך שמעבר לעמידות המכנית גם המראה החיצוני של המקרר נשאר עמיד ואסתטי לאורך זמן רב.

אין ספק כי כל בעל עסק מכיר בחשיבות של מקרר מעדניה איכותי עבור בית העסק שלו. מדובר בדבר חיוני ולכן כשרוכשים מקרר מעדניה אין להתפשר על איכותו. בחירה נכונה תאפשר לאחסן ולקרר את מוצרי המזון בצורה האידיאלית, דבר שיסיר דאגה מבעל העסק בכל הנוגע לאיכות המוצר אותו הוא מספק לצרכן.

מאמרים נוספים

Call Now Button