לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

מקררים למסעדות - מה לבחור ?

מקררים למסעדות המיועדים למסעדות ורשתות מזון פועלים באופן זהה למקררים הביתיים שלנו, רק שכאן הכל גדול, עצמתי ומתקדם יותר. מסעדות אשר משרתות מאות לקוחות ביום זקוקות למקררים בעלי יכולת קירור גבוהה וכן עמידות גבוהה ולזמן ארוך על מנת לשרת את העסק נאמנה לטווח ארוך. על אחת כמה וכמה כשמדובר במדינה לוהטת כמו ישראל, בה שוררת טמפרטורה חמה ברוב ימות השנה.

לחץ לצפייה בקטלוג המלא של המקררים התעשייתיים שלנו

מקררים למסעדות - למה הם נועדו ?

מקרר למסעדה נועד לענות על הצרכים של החברות ובעלי עסקים מתחום המזון המשרתים קהל לקוחות רב ועושים בו שימוש יומיומי בלתי פוסק כחלק מציוד למטבח תעשייתי של העסק. המקררים לרוב בנויים מנירוסטה, חומר עמיד המונע שחיקה ושומר על רמת היגיינה גבוהה, כך שהם ישרתו את העסק למשך שנים רבות.

מקררים למסעדות - מקרר תצוגה דלפקי

מקררים למסעדות חסכוניים בחשמל, מה כדאי ?

בניגוד לשנים עברו, בהן הן המקררים התעשייתיים והן המקררים התאפיינו בצריכת חשמל גבוהה מאוד, המקררים החדשים הן "ירוקים" יותר וחסכוניים באנרגיה, כך שאנו חוסכים גם בהוצאות החשמל. חסכון זה מאוד משמעותי עבור עסקים בתחום המזון עקב השימוש הרב במקרר והוא עשוי לסכום של מאות שקלים מידי חודש.

המקררים למסעדות בטופ-קור מצוידים גם בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת למשתמש להתאים את אופן ועצמת הקירור בהתאם לצרכיו האישיים, זאת על ידי שימוש במערכת שליטה ובקרה חדישה. מקרר למסעדה חוסך בטופ קור 60% מצריכת החשמל !!!

המקררים החדשים גם במגוון גדלים וצבעים, בין אם אתם עסק גדול המשרת אלפי לקוחות על בסיס או עסק קטן בעל שטח קטן יותר, ניתן לרכוש מקרר תעשייתי המתאים לצרכים ולשטח העסק. כמו כן, המקררים למסעדות אשר מוצגים מול הלקוח, המכונים מקררי תצוגה, מגיעים בשלל עיצובים במגוון צבעים.

המבחר של המקררים התעשייתיים הוא גדול מאוד, אם אתם עסק שרוצה לעמוד בסטנדרטים גבוהים של קירור, מוטב כי תרכשו מקרר תעשייתי חדש ואיכותי מידי יצרן בעל מוניטין. לקירור המזון ישנה חשיבות גדולה בענף ההסעדה, מקררים באיכות נמוכה עלולים לפגוע בסופו של דבר באיכות וטריות המזון ולגרום נזק בריאותי ללקוחות ונזק תדמיתי וכספי רב לעסק. הלכך, מכיוון שמדובר במוצר אלמנטרי וכה חשוב עבור עסקים מתחום המזון אנו ממליצים לא להתפשר ולרכוש מקרר תעשייתי חדש ואיכותי.

ייבוא ושיווק מקררים למסעדה מתוצרת מובחרת איטלקית

טופ-קור מייבאת ומשווקת מקררים למסעדות אטומים לחלוטין ומסוגלים לחסוך כ-60% מצריכת החשמל שלכם כך שבמידה ותרצו לרכוש מקרר למסעדה תוכלו להחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר יחסית. אנו מספקים לקהל לקוחותינו מקררים למסעדות העומדים בראש הקדמה הטכנולוגית בענף הקירור התעשייתי. המקררים שלנו פזורים במגוון מסעדות ורשתות מזון בכל רחבי הארץ לשביעות רצונם של לקוחותינו הרבים.

רוצה מידע נוסף בנושא ? צור איתנו קשר עכשיו ונחזור אליך בהקדם האפשרי

מאמרים נוספים

Call Now Button