לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

מה חשוב בבחירת חדרי קירור והקפאה

חדרי קירור הם הפתרון האידיאלי לאחסון מוצרי מזון ושאר מוצרים הדורשים קירור בטמפרטורות נמוכות. חדרים אלה מתאימים לבעלי עסקים בתחומים שונים – רשתות מזון, מסעדות, תעשיות, מרכזים רפואיים ועוד. ישנה חשיבות רבה לאיכות חדרי הקירור עקב תפקידם הקריטי בשימור איכות המוצר וטריותו, מוצרי מזון שאינם נשמרים כראוי עלולים לפגום במזון שמגיע אל הצרכן ולסכן את בריאותו. בעלי עסקים מודעים היטב לחשיבות איכות המזון ולכן אין כאן מקום להתפשרות ויש להשתמש בחדרי קירור איכותיים המיוצרים על ידי חברות מוכרות ובעלות מוניטין בתחום.

לצפיה בקטלוג חדרי קירור והקפאה באתר

אופן הפעולה

חדר קירור מאפשר לאחסן מוצרים בטמפרטורות המותאמות לסוג המוצר כשישנם מוצרים אשר נדרשים להישמר בטמפרטורות שונות. מבנה חדר הקירור חזק מאוד והוא בנוי על ידי פנלים מבודדים השומרים על איכות וטריות המוצר בצורה האופטימלית. החדרים כוללים גם מערכת בקרה בה ניתן לשלוט בנקל על הטמפרטורה, אשר מתפרסת על כל החדר באופן אחיד.

מעבר לחשיבות איכות החברה המייצרת את המוצר עלינו לבצע תכנון לפני הקנייה על מנת להתאימו לעסק שלנו. תכנון זה כולל התאמה של מידת חדר ההקפאה והקירור לעסק, כשניתן להשיג כיום חדרי קירור במידות שונות לפי התאמה אישית. כמו כן חשוב לבחון את המיקום של המקרר כשמרבית חדרי הקירור מקובעים ולא ניתנים לניוד.

חדר קירור מתקדם תוצרת costan

חדר קירור מתקדם תוצרת costan

מה ניתן לאחסן בחדרי הקירור?

בחדרי הקירור וההקפאה ניתן לאחסן מוצרי מזון מוכנים לאחסון עד ההעברה ואף חומרי גלם שונים לשימור עוד בטרם הכנת המוצר המוגמר. כמו כן נעשה שימוש רב בחדרי הקירור בשימור פירות וירקות עונתיים כשקירור איכותי מאפשר שמירה המבטיחה שימור על איכות וטריות המוצר למשך זמן רב. כאמור, בחדרי הקירור וההקפאה נעשה שימוש לא רק בתחום תעשיית המזון אלא בענפים אחרים כמו תעשיות כימיות ומרכזים רפואיים, בהם ניתן לשמר חומרים כימיים מיוחדים ואף מסוכנים וכן שימור של תרופות וחומרים רפואיים המחייבים קירור בטמפרטורות שונות.

שינוע והובלה של חדרי קירור והקפאה

בעת רכישת חדר קירור לבית או לעסק, יש להתחשב בעלויות ולוגיסטיקה בנושא הובלה ושינוע. קיימים מגוון דרכים לשנע ולהעביר חדרי קירור, בין אם זה באמצעות משאיות הובלה או מלגזות לסידור ושינוע של מקררים ומקפיאים. חשוב להיוועץ עם החברה שממנה רוכשים ולקבל פרטים אודות הובלה של חדרי הקירור ממקום למקום.

מהיכן כדאי לקנות חדרי קירור?

את חדרי הקירור וההקפאה מומלץ לקנות מבעלי מקצוע שהקירור הוא תחום התמחותם. בעל מקצוע איכותי יודע מי הן החברות האיכותיות ביותר בשוק וכן מהם המוצרים הטובים ביותר. חברת טופקור בעלת ניסיון של שנים בתחום הקירור התעשייתי, אנו מספקים שירות איכותי ומקצועי, אנו נסייע לך בבחירת מוצר איכותי ונדאג להתאים את סוג חדר הקירור מתאים שייענה בצורה הטובה ביותר לצרכים של עסק שלך. אנו נספק לך תמיכה וייעוץ לכל אורך הדרך וכן גיבוי ואחריות על כלל המוצרים האיכותיים שלנו. אל תהססו לפנות אלינו, אנו נשמח לייעץ ולעזור בכל שאלה ועניין.

מאמרים נוספים

Call Now Button