לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

שימוש נכון במקרר מעדניה וחלביה לחברות קייטרינג

ענף הקייטרינג פורח בשנים האחרונות, בייחוד ענף הקייטרינג המיועד לאירועים קטנים וגדולים. אחד הפרמטרים החשובים והבסיסיים בבחירת חברת קייטרינג איכותי הוא איכות המזון. בקייטרינג חלבי ובשרי כל המזון מאוחסן בקירור ולכן ישנה חשיבות רבה למקום האחסון של המוצרים החלביים. מוצרים שאינם אופסנו במקררים איכותיים עלולים לאבד מטריותם ואיכות הטעם כשאחסון בקירור לא מתאים עלול לסכן את בריאותם של באי האירוע.

כיום, ישנו מגוון רחב של מקררי חלביה ומעדניה המותאמים לכל תעשיית המזון: מפעלים, רשתות מזון וכן חברות קייטרינג חלבי ובשרי. היתרונות של המקררים החדשים הם רבים: קירור עוצמתי כחלק מציוד למטבח תעשייתי, אפשרות שליטה ובקרה על כל המקרים, שיטות אחסון חכמות, חסכון באנרגיה וידידותיות לסביבה כשזה מתבטא גם בחסכון בהוצאות החשמל.

מקרר לחברות קייטרינג, קייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי

מקררי טופ קור: קירור אופטימלי למזון חלבי ובשרי

בין אם מדובר בבעלי עסקים מרשתות המזון הגדולות, בשלני מתכונים ביתיים, מסעדות או חברת קייטרינג חשוב מאוד להקפיד על רמת קירור גבוהה. השירות של הלקוחות הוא אינטנסיבי ולאורך שנים, לכן, חשוב שהמקררים יהיו בעלי עמידות גבוהה. כך, לא תצטרכו לבזבז זמן וכספים רבים על תיקונים או להיכנס לסיטואציות מביכות כמו בעיות בקירור בזמן שירות לקוחות העסק, תקלות אשר עלולות להוביל לפגיעה בשמו הטוב של העסק.

המקרר הוא מוצר בסיסי שילווה את העסק לאורך שנים ולכן מומלץ לא להתפשר ולרכוש מקררים ישנים או מחברות לא מוכרות. איך נדע מהו מקרר איכותי? רוב המקררים החדשים הם איכותיים יותר, חשוב רק לוודא כי אתם קונים מקרר מחברה בעלת מוניטין המספקת מקררים המיוצרים ע"י יצרנית מוכרת. כמו כן, מקררים איכותיים מגיעים לרוב עם טווח אחריות לאורך שנים רבות וחסכוניים יותר באנרגיה.

בטופ קור מקררים תעשייתיים אנו מציעים מקררי מעדניה וחלביה המיוצרים ע"י היצרניות המובילות בעולם הקירור התעשייתי. מקררים אלה בעלי עמידות גבוהה במיוחד, חסכוניים באנרגיה ובעלי פונקציות רבות המתאימות לכל עסק שהוא. המקררים מושלמים עבור חברות קייטרינג חלבי ובשרי ויבטיחו קירור אופטימלי לאורך שנים.

מאמרים נוספים

Call Now Button