לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

קירור בשר בחדרי קירור

ענף הקירור, מציע מגוון רב של מקפיאים תעשייתיים אם בגדלים ובסוגים שונים שיכולים להתאים לכל מיני מטרות וצרכיו של בית העסק, אם מסעדה, מרכול ים או חברות קייטרינג. ניתן למצוא שני סוגים של מקפיאים כאלה שעומדים וכאלה ששוכבים. ברשתות השיווק כגון מרכולים למיניהם, ניתן למצוא את שני סוגי המקפיאים התעשייתיים. במרכולים לרוב, ניתן למצוא במחלקת הבשר הקפוא, מקררי ויטרינה המיועדים להראות את סוגי הבשר הקפוא מבעד לזכוכית, אך בחברות קייטרינג למשל ניתן למצוא לרוב מקפיאים העשויים מנירוסטה או מקררי "אמבטיה" שוכבים. בעלי עסקים חייבים לרכוש ציוד איכותי במיוחד כאשר מדובר בסחורה רגישה כגון בשר קפוא. עסקים רבים מחזיקים בציוד מקצועי יותר, כמו קירור בשר בחדרי קירור והכוונה היא לחדרי קירור תעשייתיים שיש בהם הרבה סחורה, כגון בשר או ירקות הנמצאים בתאים נפרדים.

חדרי קירור למוצרי בשר

היתרון של קירור בשר באמצעות מקררים תעשייתיים וחדרי קירור

היתרון הרב של קירור בשר בחדרי קירור, הינו שמירת הבשר בטמפרטורה נמוכה, אשר לא משפיעה על איכות הבשר בשונה ממקררים אחרים כמו מקררים ביתיים או מקררי ויטרינה שמיועדים לסחורה שכל הזמן מתחלפת בשל הקונים הרבים שרוכשים בשר קפוא מדי יום במרכולים. את חדרי הקירור בהקפאה, מייצרים עבור מפעלים שיש ברשותם כמויות גדולות של מזון שהם חייבים לאחסן לפני שהם יוצאים למרכולים או למסעדות  או חברות קייטרינג גדולות שהזמינו סחורה כגון בשר. הקמת מבנים לצרכי קירור, מצריך ידע בתחום ההנדסה, חשמל וייצור. הטמפרטורה של חדר הקירור עבור קירור של בשר צריכה להיות ב- 4- מעלות על מנת שיישמר היטב בהקפאה.

החשיבות באחסון הבשר בחדרי הקירור לחברות קייטרינג בשרי

שמירת הבשר בתנאי קירור מתאימים, תמנע שם רע של בעלי עסק שעוסקים בסחורה רגישה כגון בשר. משרד הבריאות שם דגש רב על  אחסון בשר בתנאים המקובלים ומדי פעם עורך ביקורות במפעלים השונים או בבתי העסק שעוסקים עם מזון. חברות קייטרינג למשל, אשר מכינות מזון למפעלים רבים, אירועים ועוד, חייבות כי יהיה להן קירור עמוק בחדרי קירור, היות ומדובר בכמויות גדולות מאוד של בשר שחייב להיות מאוחסן במקום כמו קירור בשר בחדרי קירור, שכן, מדובר על קירור עמוק עבור שמירה על הבשר לזמן ארוך יותר וכן, על טריותו. היום ישנם מקררי תעשייתיים וגם חדרי קירור שיש בהם מערכות אידוי מתקדמות למניעת הצטברות של אדים, מערכות בקרה אלקטרוניות מתוחכמות ועוד אפשרויות רבות.

חברות של קייטרינג בשרי, יודעות כי השקעה בחדרי קירור ומקררים תעשייתיים, היא הא' ב' בעסק כזה. סחורה שקשורה לעסקי המזון כגון בשר היא יקרה ולכן יש לשמור אותה בטמפרטורה המתאימה, כך שהמזון יהיה טרי ושמן הטוב של חברות הקייטרינג חשוב להן והן עושות ככל שביכולתן לשמור על טריות הבשר באמצעות ציוד קירור המתאים לכמויות מזון תעשיות ובפרט בשר שהוא רגיש במיוחד וטמפרטורה לא נכונה בהקפאה עשויה לפגום בטריותו ובאיכותו.

ראו גם: מקרר מעדניה

מאמרים נוספים

Call Now Button