לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

ציוד למטבח תעשייתי 7 טיפים חשובים

ציוד למטבח תעשייתי חשוב ביותר לחישוב עליות לעסק העוסק במזון, בין אם מדובר על מקרר, מקפיא, מכונת חיתוך בשר, דלפק ועוד. הציוד של המטבח התעשייתי צריך להעשות מחומרים חזקים המחזיקים מעמד לאורך זמן.

לצפייה בקטלוג ציוד למטבח תעשייתי

ציוד למטבח תעשייתי - מידע כללי

כל בעל עסק למוצרי מזון כמו – מסעדות, בתי קפה, גלידריות או כל עסק שבו ישנו מזון, חייב לרכוש ציוד רב שישמש אותו לצורך הכנת האוכל בצורה נכונה. את ציוד זה מציעות חברות המייבאות או מייצרות ציוד למטבח תעשייתי, המכיל מגוון רב של מוצרים שונים לטובת ייעול המטבח. חשוב לציין כי מדובר בציוד שהוא אינו זול, אך חשוב מאוד לבחור בציוד מקצועי ואיכותי על מנת שתוכלו להפיק ממנו את המירב וליהנות ממנו לאורך שנים רבות. אומנם פתיחה של עסק חדש מלווה בהוצאות רבות שאינן נגמרות, אך בכל הקשור לציות למטבח אין מקום לפשרות, שהרי הם יאפשרו לכם לעבוד בצורה נוחה ולשרת את לקוחותיכם בצורה מהירה ונכונה.

כחלק מציוד למטבח תעשייתי ניתן למצוא מגוון רב של מוצרים כגון -  מקרר דלפק, מקרר תצוגה דלפקי, כלי מטבח, קולטי אדים, משטחי עבודה, תנורים, גרילים, מקררים, מקפיאים ונראה כי הרשימה היא ארוכה. בדיוק בשלב זה עליכם לבצע רשימה של ציוד הנחוץ לטובת פיתוח המטבח ולבחור בתבונה את הציוד.

1. קנו מקרר איכותי

במטבח תעשייתי המקרר פועל באמצעות חשמל ולצערנו הוא כלי שצורך לא מעט אנרגיה המתבטאת בבזבוז חשמל רב וחשבון יקר. הצעד הראשון לחסכון מתחיל בבחירת המקרר, מומלץ לקנות מקרר עם יעילות אנרגיה גבוהה, מקרר החוסך בצריכת החשמל הוא פריט חשוב מאוד בבחירת ציוד למטבח תעשייתי, הוא חוסך אלפי שקלים שהיו הולכים ל"פח". כיום ישנו מגוון רחב של מקררים איכותיים חסכוניים באנרגיה, כך שמומלץ לא להתפשר במוצר כה בסיסי ולרכוש מקרר חזק ואיכותי.

ציוד למטבח תעשייתי - מקרר חסכוני בחשמל

הצעד הראשון - בחירת מקרר איכותי

2. שמירה על סביבת הציוד ועל הציוד עצמו במטבח

ציוד למטבח תעשייתי מעבר לעלותו הגבוהה, הוא מייצר בלאי טבעי במשך השנים, לכן יש לשמור היטב על הציוד עצמו ועל סביבתו, כלומר: אם מדובר על ציוד מסוג מכונת חיתוך לבשר אזי שיש לנקות את המכונה בסוף השימוש הנקודתי בה וגם לבצע טיפול מונע בלאי לאחר סוף יום ואחת לתקופה (שבועי, חודשי וכד' בהתאם לסוג הציוד).

כאשר מדוברים על ציוד למטבח תעשייתי, אין מקום לפשרות, כיוון שהציוד ישפיע על חווית האורחים במסעדה, לכן יש צורך לרכוש אותו רק מחברות אמינות המייבאות או מייצרות ציוד מקצועי ללא עוררין. ישנה חשיבות רבה בעת הבחירה לשני פרמטרים חשובים:

איכות הציוד – חשוב לבחור בציוד איכותי ומקצועי העשוי מחומרים איכותיים, כך תוכלו ליהנות ממנו לאורך שנים רבות, אך מה שלא פחות חשוב הוא גם המפרט הטכני של הציוד, שהוא חייב להיות איכותי ביותר, על מנת למנוע תקלות בציוד של המטבח לטווח זמן ארוך.

עיצוב הציוד – עיצוב חשוב בעיקר כאשר מדובר על ציוד המוצג ללקוחות כמו למשל – מקרר דלפק או מקרר תצוגה המתאים לבתי קפה, מסעדות, קונדיטוריות או גלידריות. לרוב, מדובר בוויטרינה גדולה ומרווחת המוצגת ללקוח, כך שהוא יכול לבחור את הפריטים שהוא מעוניין לרכוש. לכן, על ציוד זה להיות פרקטי לעובדי החנות או המסעדה וגם פרקטי ללקוח, כך שהוא יוכל לראות את המוצרים המוצבים במקרר בצורה נוחה.

3. הקפידו על קירור במעלות הרצויות

מומלץ לכוון את התרמוסטט בכל ציוד למטבח תעשייתי לדרגת הקירור המתאימה, לא מעבר לטמפרטורה המומלצת וגם לא תחתיה, צריכה מוגברת של חשמל באה לידי ביטוי כאשר הטמפרטורה גבוהה יותר מידי והציוד התעשייתי עלול להינזק עקב שימוש בטמפרטורה נמוכה מידי. כל טכנאי קירור יגיד לכם, חבל לקרר בעוצמה גבוהה מדי שאין אנו זקוקים לה – ככל שהציוד מתאמץ יותר ומבזבז אנרגיה גדולה יותר וזה מתבטא בצריכת חשמל גבוהה ויקרה ונוטה להתקלקל לעתים קרובות יותר.

4. התנהגות נכונה מול הציוד

ציוד למטבח תעשייתי הינו בעל ערך רב עבור העסק, שכן הציוד נעמד בעשרות ומאות אלפי שקלים, בין אם מדובר על מקרר תעשייתי, ויטרינה, מכונה לחיתוך בשר ועוד עלינו לשמור על הציוד לטווח הארוך. לכן לפני כל שימוש בציוד יש לוודא שהמפעיל של אותו ציוד במטבח, יודע ומבין את אופן התפעול של הציוד.

5. מיקום ציוד למטבח תעשייתי

מיקום הציוד חייב להיות נגיש לקהל הלקוחות במידה והוא לטובת שימוש הלקוח (מקרר תצוגה, ויטרינה וכד'). במידה והשימוש הנעשה בציוד הוא לטובת עובדי המטבח התעשייתי יש להנגיש לו נקודות חשמל נכונות אשר ימנעו נפילה של עובדי המטבח בעקבות חיבורים לא נכונים ועודף חוטים במטבח.

6. לא לאגור סתם ציוד למטבח!

יש לרכוש ציוד למטבח תעשייתי רק במידה ונעשה בו שימוש, מעבר לעלות גבוהה ומיותרת, הציוד עצמו תופס המון מקום, תפעול מיותר, חסימה של מעברים וכמובן בלאי טבעי שנוצר.

7. קניית ציוד למטבח תעשייתי מרוכזת

רכישת ציוד למטבח תעשייתי עדיפה בקניה מרוכזת מכמה סיבות. ראשית חיסכון בעלויות, משלוח הציוד מגיע במרוכז, בניית המטבח התעשייתי מתבצעת במרוכז, זמן  העבודה קצר יותר ומינימום נזקים.

מאמרים נוספים

Call Now Button