לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

מקררי טופ-קור תוצרת Costan - המובילים בעולם

טופ-קור מייבאת ומשווקת מקררים ומערכות קירור של החברות המובילות בתחום. חברת קוסטן מהווה את אחד ממותגי הדגל של חברתנו. החברה, הממוקמת באיטליה והוקמה כבר ב-1946, מייצרת מגוון מוצרי קירור תעשייתי, ביניהם: חדרי קירור והקפאה, מקררים תעשייתיים ומקפיאים, מקרר מעדניה, מקרר חלביה, מחסני קירור, דלפקי קירור ועוד. החברה בעלת מוניטין רב, ומשחקת תפקיד ראשי בתחום הקירור המסחרי העולמי.

לחץ לצפייה באתר בקטלוג מקררים מסחריים

למה דווקא Costan?

בחרנו לייבא ולשווק את מוצרי קוסטן כי חברה זו היא מייצרת את מוצרי הקירור האיכותיים ביותר בשוק. החברה תמיד שואף למצוינות ועומדת בחזית הטכנולוגית בענף הקירור, כל מקרר .ומוצר הוא עולם ומלואו ונותן מענה מקיף לצרכים של התעשיות ובתי העסק השונים.

בין הפיצ'רים הקיימים במקררי קוסטן: בקרה שליטה דיגטלית, מדפים מתכווננים, יחידת מנוע חיצונית,  קירור מאולץ בעל מסך אוויר ועוד. מעבר לכך מקררי החברה מגיעים בגדלים שונים ובעיצובים יפהפיים, שיימשכו את עין הלקוחות שלכם.

קוסטן שמה דגש לצמצום ההשפעה של מוצריה על הסביבה וחוסכת באנרגיה בשילוב עם עוצמת קירור אדירה. עם המקררים החדשים של קוסטן ניתן לחסוך לא פחות מ-50% בצריכת החשמל! לא בכדי המקררים של החברה זוכים לדירוג A ביעילות האנרגיה.

סרטון האנימציה הבא מדגים כיצד המקררים פועלים לשמירה על סטריליזציה והגנה על הסביבה:

למעלה סרטון משעשע המדגים על איכות דלתות המקררים של Costan

מאמרים נוספים

Call Now Button