לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

מידע שימושי על מקרר חלביה

מקרר חלביה הוא מקרר בו מאופסנים כל מוצרי החלב במכולת, במעדנייה וברשתות המזון השונות. ענף מוצרי החלב הולך ומשגשג עם הזמן, במיוחד בקרב הצרכן הישראלי שאוהב במיוחד מוצרי חלב. על כך מעידים הנתונים המגיעים ממשרד החקלאות המצביעים על כך כי תנובת הפרה בישראל היא הגבוהה בעולם וכי הביקוש לחלב ומוצריו עולה מידי שנה.

לחץ לצפייה בקטלוג מקרר חלביה באתר

בריאות לפני הכל

הביקוש הרב מחייב הקפדה על איכות המוצר כשבראש ובראשונה יש לדאוג לאפסון איכותי השומר על טריות המוצרים. שימוש בחלביה איכותית יבטיח למוכר כי המוצרים אותם הוא מספק יוגשו בצורה טובה ביותר, כך שהלקוחות יהיו מרוצים ולא יחזרו חדשות לבקרים עם טענות כי המוצר שקנו מקולקל.

טכנולוגיה חדישה

בשנים האחרונות פותחו חלביות מתקדמות המשתמשות בטכנולוגיה החדישה ביותר על מנת להבטיח אפסון אידיאלי עבור מוצרי החלב. מקררי החלביה החדשים שומרים על טמפרטורה אחידה ומאפשרים סידור יעיל ונוח של כל המוצרים. הם כוללים גם לוח בקרה מתקדם שבאמצעותו ניתן לשלוט על פרמטרים שונים של קירור. כמו כן, את מקרר החלביה ניתן לסגור באמצעות חלון ויטרינה כך שהמוצרים נשמרים טוב יותר ואנו אף חוסכים כך בחשמל.

ליון LION - מקרר חלביה

מקרר חלביה Lion תוצרת Costan, איטליה

עיצובים יפים ופתרונות אחסון חכמים

מעבר לחשיבות הבריאותית, ישנה גם חשיבות לעיצוב החלביה. כיום, ישנם חלביות בגדלים ובעיצובים שונים ויפים העשויים למשוך את עין הצרכנים. חלביות חדשות עם מדפים מתכווננים מספקות לבעל העסק אופציות שונות לאפסון המוצרים, כך שבכל פעם הוא יכול לסדר את המוצרים כראות עיניו. כשהלקוח נכנס אל רשת מזון ורואה לנגד עיניו חלביות אסתטיות ונעימות לעין, הדבר עשוי לשפר את חווית השירות שלו מהמקום ובכך להגדיל את הסיכוי שיחזור אליו ויצרוך יותר מוצרים, חלביים ואחרים.

מה חשוב לדעת לפני הרכישה?

לרוכשים חלביה חשוב להקפיד על איכות החלביות אותם הם רוכשים. אחת הדרכים לבדוק זאת היא על פי איכות היצרן, כשבדיקה קצרה של שמו ברשת האינטרנט עשויה לתת לכם אינדיקציה אם אכן מדובר ביצרן בעל שם וותק או שמא ביצרן קטן ושולי שלא ניתן לעמוד על טיב מוצריו. בנוסף, חשוב לבדוק את משך האחריות, כשחברות המספקות אחריות ארוכת טווח הן לרוב חברות המספקות מוצרים איכותיים ועמידים יותר.

מאמרים נוספים

Call Now Button