לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

טיפים חשובים על מקרר נירוסטה

חומר הנירוסטה ידוע כחומר איכותי בו נעשה שימוש עבור מוצרים שונים, אם זה לכלי מטבח כמו סירים, מחבתות וסכו"ם או בעולם הבנייה לשם ציפויים וחיפויים וכן בעולם הבטיחות עבור מעקות, מסילות ועוד. אחד השימושים הנפוצים של החומר הוא בענף הקירור התעשייתי, התכונות הייחודיות של החומר עונות באופן מושלם על הצרכים של מערכות הקירור השונות. בשנים האחרונות גדל הביקוש למקררים ביתיים ותעשייתיים כאחד המגיעים עם גימור נירוסטה בזכות איכותם הגבוהה.

לקטלוג מקררי אחסון לחץ כעת

ממה עשוי חומר הנירוסטה?

הנירוסטה היא למעשה תרכובת של מספר מתכות היוצרים חומר בעל עמידות חזקה במיוחד המונע שחיקה וחלודה. פלדת הנירוסטה מגיעה לרוב בצבע אפור כסוף כשניתן להבריק אותה לפי הצורך למטרות דקורטיביות.

יתרונות מקרר נירוסטה

עמידות ושמירה על היגיינה

מקרר הנירוסטה מספק רמת היגיינה גבוהה ביותר עקב העמידות הגבוהה של החומר אשר אינו מחליד ועמיד בפני חום, רטיבות ושאר נזקי מזג האוויר. הוא אינו נוטה להתקלף ושומר על צבעו כך שאין אף שום חשש מפגעים תברואתיים הבאים כתוצאה מבליית המקרר. יתרון נוסף הוא קלות הניקוי של המקרר, עמידות החומר והועבדה שבמקרר אין פגמים ונזקי חלודה מטרידים מאפשרת שטיפה וניקוי קל ומהיר. הוכחה לרמת ההיגיינה הגבוהה של הנירוסטה ניתן לראות בדרישת משרד הבריאות כי כל מפעל ייצור מזון או תרופות יעשה שימוש במקרר נירוסטה המבטיח בצורה הטובה ביותר שימור מזון ותרופות, מוצרים קריטיים עבור בריאותנו.

מגוון גדלים

מקררי הנירוסטה מגיעים במגוון גדלים המתאימים לבתים פרטיים, למפעלים ועסקים מסחריים. ניתן להתאים את המקרר לכל סוג תעשייה ולכל גודל, כך שיהיה ניתן להתאים את מידותיו לסביבה לה בה הוא מיועד להתמקם. בין מערכות הקירור שלנו: מקררי תצוגה - מקרר ויטרינה, מקרר חלביהחדר קירור והקפאה ומחסני קירור.

עוצמות ומערכות מתקדמות

מקרר תצוגה דלפקי ניתן להשיג רק בגדלים שונים אלא גם ברמות עוצמה שונות. מקרר אשר מיועד לבית עסק כמו מסעדה המשרתת לקוחות רבים דורש מקרר בעוצמה גדולה ביותר שיעמוד בקצב הגבוה של תחלופת המוצרים ובשימוש מאסיבי. לכן מקררי הנירוסטה מגיעים עם יכולות עוצמה משתנות בהתאם לצורך, כשבכל מקרר ישנן מערכות בקרה מתקדמות עם בקרה שליטה בה ניתן בקלות לווסת את הטמפרטורה הרצויה.

טופ-קור - מומחים במקררי נירוסטה

חברתנו מספקת מגוון מקררי נירוסטה איכותיים של חברות מהמובילות בעולם הקירור התעשייתי. יש לנו ניסיון רב בתחום הקירור ואנו נדאג להתאים עבורכם את מקרר הנירוסטה המושלם עבור העסק שלכם, תוך כדי מתן שירות מקצועי ותמיכה לכל אורך הדרך.

מאמרים נוספים

Call Now Button