לפרטים נוספים התקשרו: 1-700-700-957

בלוג

איך לבחור מקרר תעשייתי למסעדה שלכם – כל הפתרונות וכל העצות

אם הגשמתם את החלום ופתחתם מסעדה אז קודם כל שיהיה לכם מזל טוב ואנחנו מקווים שאכן תגשימו את כל החלומות שלכם לגבי המסעדה החדשה ואנחנו בטוחים שיש לא מעט כאלה. פתיחת מסעדה חדשה היא לא פתיחה של עסק רגיל, ברוב המוחלט של המקרים מסעדה חדשה לא נועדה רק כדי לספק אוכל ללקוחות או להרוויח כסף אלא יש בכך ערך מוסך של להקנות אושר ושמחה לאנשים וכמובן שתמיד יש מחשבה יצירתית נוספת ולא משנה אם זה בא לידי ביטוח במנות המיוחדות, העיצוב המיוחד, בשם המיוחד או בקונספט המיוחד. אחד הכלים החשובים ביותר בדרך להצלחה הוא כמובן המקרר התעשייתי ואנחנו הכנו לכם את כל הפתרונות וכל העצות הטובות ביותר כדי שתבחרו את המקרר המושלם למסעדה שלכם.

מקפיא משולב דגם GRANBERING

התאימו את המקרר לסוג האוכל במסעדה שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר בעת בחירת ציוד למסעדה זה להתאים את סוג המקרר לסוג האוכל שאתם מגישים במסעדה. עבור אלו שעדיין לא מבינים לעומק בתחום נאמר שלכל סוג אוכל יש מקרר מותאם וכך למשל יש מקרר שמתאים וייחודי לפיצות, מקרר לבשרים, מקרר למוצרי חלב, מקרר לשתייה וכך הלאה. אחד הטעויות הנפוצות ביותר היא לרכוש מקרר אחד או מספר מקררים מאותו סוג ולאחסן בתוכם את כל סוגי המאכלים, זו כמובן טעות שעלולה להביא במישרין או בעקיפין לכישלון צורב עבור העסק שלכם. ברגע שאתם מתאימים את סוג המקרר לסוג האוכל שאתם מגישים אתם כבר בחצי הדרך לשמירה נכונה על המזון שאתם מגישים.

 

מקרר ויטרינה - מעדניה

מקרר למטבח או מקרר למסעדה עצמה? שאלה שאתם חייבים לשאול את עצמכם

מקרר תעשייתי נועד כמובן לשמור את האוכל בקירור ובטמפרטורה הנכונה אבל יש לו עוד תפקיד חשוב נוסף והוא להציג את מה שנמצא בתוכו. המקררים התעשייתיים מתחלקים למעשה לשני סוגים: מקרר תצוגה ומקרר שאינו לתצוגה. ההבדל כמובן הוא שמקרר אחד נועד כדי להציג את האוכל באופן שבו כל מי שמסתכל עליו מיד ירצה לטעום את מה שבתוכו ומקרר אחר נועד רק כדי לשמור על האוכל ללא התחשבות במראה החיצוני. השאל הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם בעת רכישת המקרר היא האם המקרר נועד לתצוגה או למטבח ולאחר שתענו לעצמכם תוכלו לבחור בדיוק את המקרר המתאים ביותר עבורכם.

מקררים תעשייתיים – בכל הגדלים שתרצו

עוד דבר שעליכם לקחת בחשבון זה כמובן הגודל של המקרר שאתם צריכים. מקררים תעשייתיים מגיעים במגוון רחב מאוד של גדלים ואתם חייבים לבצע תכנון מקדים ואתם צריכים לקחת בחשבון גם את הגודל של המסעדה או המטבח שלכם וכמובן את כמויות האוכל או השתייה שאתם צריכים לאכסן בקירור. אומרים שהגודל לא תמיד קובע אבל במקרה הזה הגודל של המקרר בהחלט יקבע האם תצליחו לשמור את כל האוכל בקירור או שפשוט תצטרכו לזרוק חלק ממנו לאשפה כי פשוט לא יהיה לכם מקום עבורו.

ראו גם: מקרר מסחרי

מאמרים נוספים

Call Now Button